tokigafamiljen

Rymningsförsök

Lilla knodden försöker rymma ut via min navel känns det som.Gör lite små ont kan jag tala om.

Denna veckan är vi i vecka 33 :) Man börjar se slutet nu!!
Patrik har varit i väg i Tranås,Stockholm och en sväng till Borlänge.Blir förhoppningsvis inte så många långresor nu innan knodden kommer.

Har varit hos barnmorskan och allt såg jättebra ut.Mitt blodvärde har stigit till 97 nu efter blodtransfusionerna jag fick.Dom vill ha upp det till minst 110 innan förlossningen.Lycka till säger jag!!
Hjärtljuden var bra . H*N har vänt sig och ligger med huvudet neråt.Sammandragningarna är många och smärtsamma precis som det ska vara.
Jag har ett perfekt blodtryck 105/60 
Och på måndag ska vi göra ett tillväxtultraljud.Kanske om vi har tur kan vi se vilken sort som gömmer sig i magen

Alexander som har påsklov denna veckan kom ner i tisdagskväll.Vilket både jag och Rasmus uppskattade.
Skönt att jag slapp vara ensam hemma när Patrik var iväg.

Patrik kom hem igårkväll.SKÖNT
Och idag är det redan fredag,jag tycker att veckan har gått så himla fort.Vilket är skönt
Börjar ju bli RÄTT stor nu och otymplig.Så det är bara posetivt om veckorna går snabbt nu.

Är lite jobbigt att kravla sig upp ur madrassen på morgonen.Hittar ingen skön sovställning.Sparkar inte knodden så sparkar Rasmus på mig!

I helgen ska det bli fint väder vilket jag uppskattar.Även om man då ser att fönsterna behöver putsas.

Sedan på söndag ska vi åka till Hörby och gratulera Benjamin .Rasmus ser fram emot detta.
Och antagligen kommer han att lära sig några nya ord!!! ;)

Ha en mysig fredag

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Huuuur kan Rasmus sparka på dig....han sover väl i sin egen säng ;)

2 Jenslinnea
skriven :

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.