tokigafamiljen

solen är framme

Och jag vill inte åka tillbaka till jobbet.Jag var där en sväng på förmiddagen och gick igenom hjärtlungräddning.
Visseligen jättebra och något som alla borde lära sig.
Men det känns inget skoj att veta att man ska tillbaka igen kl 14 och jobba kväll.Och just denna veckan där jag jobbar måndag,tisdag,onsdag,fredag,lördag.söndag.måndag.Så nästa tisdag är man som vanligt halvdöd

Men jag fick en härlig utedag igår.Vi var ute i trädgården och pysslade.Flyttade lite plantor,fick tipset av svärfar redan förra året.Men fick inte det gjort.Men så igår så fixade vi och trixade.Blev så jättebra.
Jag trodde i min vilda fantasi att Rasmus skulle sova i sin egen säng när han hade varit ute och lekt hela dagen.
Men oj så fel jag hade!!!!
Klockan 01 så hämtade Patrik ner han.Han var så ledsen så, ville inte sova för sig själv.Men när vi la han mellan oss så somnade han som en gris.
Och jag och Patrik har för TREDJE natten i rad delat på 60 cm och Rasmus har haft resterande 1 meter att fara rundor på.
För still det ligger han minsann inte.

Visseligen så sover han längre på morgonen när hans over hos oss.Igår sov han till 8 vilket jag var väldigt tacksam för.
Men jag tror att iallafall hans föräldrar sover bättre om dom inte har en liten ligist som far omkring i sängen på nätterna.

Ska se till att få lite mat i mig innan jag beger mig till jobbet :-)

Ha en underbar vecka alla

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: