tokigafamiljen

Är så glad




 Idag så var det helt underbart väder när vi vaknade vid 6-tiden. Patrik & jag började att prata om vad vi skulle göra idag. Det blev tågmuseet i ängelholm som hade öppet hus idag.
Vi fixade fram en stadig frukost och packade lite matsäck att ta med.
Väckte Eric & Alexander som är här denna helgen.

Men innan vi åkte så var jag bara tvungen att gå in vid datan och kolla in Timpas sida.......Jag känner dom itne men den pojken berör mitt hjärta så jag vill gråta. Att ett litet barn bara kan få vara så sjuk och få lida så mycket gör mig både ledsen och arg.
http://timpa.blogg.se/
Det är inget för känsliga kan jag tillägga.Det är på sluttampen just

nu.http://hem.bredband.net/b333120/min_sjukdom.html     Detta är adressen till hans andra hemsida.

Man känner sig så maktlös.Och tänk om någon av mina små älsklingar hade varit drabbade av denna hemska cancer.Usch bara tanken får mig att må dåligt.

Men Vi åkte iväg till ängelholm med tre friska busiga pojkar och kollade in lite tåg och annat som fanns där.
Det är väl en pojkdröm det här med modelljärnvägar och tåg och annat.Så jag tror att alla trivdes.Ja jag tyckte oxå det var intresant.
Fikade lite på gräset utanför innan vi åkte hem.
Oscar kom hem nu i egtermiddags ,han hade varit en sväng hos mormor.
Och han håller i skrivande stund på att bygga ihop sin nya dator med så häftiga saker att dom kan jag knappt uttala.
Det var något nytt internet som inte var ute på marknaden ännu.Ibland så är det bra att känna lite folk

Denna lördagen ska vi fortsätta i trädgården med att grilla lite kyckling,leka lite i sandlådan innan det är dax att natta lite barn

Ha en underbar lördag

Sänder en tanke till Timpa som kämpar så


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: