tokigafamiljen

det blev byggt en del

Ja igår så kom Pia & Magnus med barnen hit.Magnus skulle hjälpa Patrik att bygga lite saker.
Jag & Pia tog en tur till väla med barnen istället.Trevligt var det när vi hade fönstershoppat klart åkte vi hem till playa del viken.


(ja det är inte min utan Rasmus sandlåda)
När vi kom hem från väla hade Patrik & Magnus redan byggt klart sandlådan.Den blev så mycket bättre än vad jag hade trott.Och så stabil och superfin.
Rasmus blev superglad kan jag intyga.Sedan så var han nog mest i vägen......för det skulle byggas grind till cykelbanan och ut mot garageuppfarten.




Det blev så fint och det känns så bra att rasmus kan leka fritt i trädgården utan att man behöver vara orolig att han ska springa iväg någonstans.


Jag är så nöjd med deras arbete.
Ska fixa en blomlåda att ha på det lilla staketet på framsidan.Sedan ska jag sätta en stor kruka att plantera blommor i där det är en liten springa .Allt för att utesluta att han kan ta sig ut


Idag på förmiddagen så gick vi en härlig promenad utmed havet bort till hamnen sedan hem.
Oscar fixade sand till lillebrors sandlåda så att han kunde leka.
Så uppskattat . Rasmus har suttit i flera timmar och lekt i sin älskade sandlåda.

Nu ikväll så grillade vi kyckling.Och för första gången i år så satt vi ute och åt.Supermysigt!


Rasmus har lånat Oscars solgalsögon.



Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: