tokigafamiljen

med glorianlite käckt på sne...!

                                                                                 image21
Ja inte är man någon ängel.Och skulle man vara det så hade man nog haft lite svarta vingar...men bara man kan flyga så spelar det ingen roll.
Vädret denna tisdagmorgon är ...REGN.Så himla ovanligt,blåser det inte orkan så ösregnar det.
Idag ska jag lösa mysteriet med min strumpätande tvättmaskin.Fattar inte var alla strumpor tar vägen.Och sedan fattar jag ännu mindre vem som lägger ALL tvätt i min tvättkorg skulle man någon gång få den tom så efter 28 minuter är den full igen .Fast innan jag beger mig in i tvättens värld ska jag ta en balja kaffe.Så man blir människa igen .
Lillkillen håller på att somna om och dom andra gullungarna sover som grisar.
Så jag tänkte sätta mig i köket med en bok och njuta.Inte för att det blir långvarigt men man får ta dom minuter man kan få för sig själv.
                                                            image23
Sedan när Linnèa vaknar så ska vi prata prinsessor......vilken prinsessa man vill vara idag.Hon är i prinsessåldern och just nu är det askungen som är favoriten tätt följd av törnrosa.
Tänk om man alltid kunde klä sig i prinsessklänning & gummistövlar då hade livet varit bra enligt henne.Eller som hennes högsta önskan just nu att få "klackeskor" men tyvärr så finns det inga skor med liten klack som hon så gärna önskar sig......kanske bra det för hon hade väl brutit benen av sig.Hon får nöja sig med gummistövlar så länge!!!

En underbar tisdag önskar jag er........

Kram

"alla åsnor går inte på fyra ben ...."
                                          
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: