tokigafamiljen

vårtecken i dimman

                                                          image29
Nu börjar det komma vårteckan......fotbollsallsvenskan har börjat!!
Och givetvis gick det bra för mitt favoritlag HBK dom vann hemma mot Gefle med 1-0
Mina blommor i trädgården verkar har klarat sig ganska bra trots det eviga snöande förra veckan
Och jag har åkt på en präktig vårförkylning
Så nu ser det ut som den underbara våren är här

Fast i söndags morse var det inget  skoj att gå upp en timme tidigare.Det kändes lite i kroppen att klockan bara var 04.30 fast min klocka blinkade 05.30.Och givetvis en sådan dag var vi en man kort på jobbet.

Men nu är jag ledig hela denna veckan ska följa med maken till Västerås en vända till.Ska bli skoj ,fast denna gången kör vi ett annat håll upp.Trevligt med lite variation på dom 60 mil eller hur långt det nu är.


Ha en bra vecka

kramen

"vi älskar inte människor för att de är vackra.Vi tycker de är vackra för att vi älskar dom"
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: