tokigafamiljen

Nu är hösten här

Vilket hemskt höstruskväder det har varit hela helgen.Är ganska så glad att huset står kvar.Och att vi har alla fönster hela.
Jag har jobbat två småpass i helgen.Ganska lagom,fick mysa med familjen vilket alltid är trevligt.



Nu när mörkret kommer tidigt på kvällarna är det extra mysigt att tända lite ljus.



När det stormade som mest i lördagskväll,var det mysigt att tända lite ljus.
Rasmus tycker oxå det är mysigt med ljus.Jag brukar tända lite i köket när vi äter frukost.

Idag ska jag vara ledig,vad jag vet än så länge iallafall.
Så vi har städat lite



Bild på nya köksgolvet.Blev så fint tycker jag själv.Ska bara fixa två stycken hängande växter att ha i fönstret.

Nu är det dax för lite banandax med Rasmus

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Köksgolvet blev fint. Ska ni hitta på något kul i helgen? Trevlig helg på er och ge Rasmus en stor kram.