tokigafamiljen

Hallå! Vart tog våren vägen?????

I morse när klockradion gick igång 05.02 så ville jag bara dra täcket över huvudet.
Regnet det smattrade mot rutan.Det var nästan så att man kände efter om man inte hade ont någonstans så att man fick sova lite till.
Men det hade jag inte. Så det vara bara att gå upp efter att ha snozat två gånger ;)
Är precis som så många andra lite vårförkyld.Men det är ju ingen anledning att stanna hemma från jobb.
Så det vara bara att ge sig iväg på cyklen i ösregnet.Men det gick det med.
Men nu är jag ledig i 2 underbara dagar innan det är dax att jobba helgen.

Rasmus hade somnat rakt ner i middagstallriken på dagis.Sedan så sov han i lite över 2 timmar.Tröttsamt att vara på dagis!
Han är oxå lite förkyld.
Så både han och jag behöver nog lite ledigt så vi bara kan mysa.Hoppas det blir fint väder imorgon så vi kan vara ute och leka lite.
För det är ju bland det bästa som han vet.Och sin sandlåda älskar han.
Jag tror att han hade kunnat sova i den om det hade gått.

Men nu så ser jag att solen tittar fram mellan alla gråa moln.Känns skönt att se solen.Hoppas det blir lite varmare.Vi blev ju lite bortskämda förra veckan.var ju riktig sommarvärme.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: