tokigafamiljen

HEFFAKLUMP efterlysning

SOM DOM FLESTA VET SÅ ÄLSKAR VÅRAN LILLE RASMUS HEFFAKLUMPEN.UTAN HEFFAKLUMPEN SÅ KAN MAN ITNE SOVA MAN KAN INTE GOSA MAN KAN INGET.......

JAG HAR LETAT PÅ DOM FLESTA LEKSAKSAFFÄRER I HELSINGBORG....DET FINNS INGEN HEFFAKLUMP!

OM NI SER NÅGON KÖP DEN.......TALA OM VAD DEN KOSTAR OCH VI BETALAR.
FÖR DEN HEFFAKLUMP HAN HAR HEMMA ÄR SÅ SLITEN OCH HAR SNART INGEN LUGG KVAR ATT GOSA MED



detta är viktiga saker.Jag minns att min älskade lillebror hade en grön elefant med vit svans som han gosade med....Oscar hade en väldigt äcklig kudde utan hörn.......Utan heffaklumpen så är det katastrof stor för nationalgadet.
Han har en på dagis.......så nu letar vi efter fler att ha som reserv...

Hojta till om ni hittar någon
antingen till mig eller till Patrik

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: