tokigafamiljen

En doft av havet

Idag doftar det verkligen hav...sommar.

MMMMMM inget skoj alls att jobba kan jag erkänna.Men som tur är så jobbade jag bara till kl 13 idag!
Och Pingsthelgen som har varit .
I fredags så kom Eric hem,så skoj .Har saknat honom så.
Alexander är på skolresa så honom får jag minsann sakna någon vecka till.
Oscar har varit på något som heter Siesta....en fesival av något slag.

I lördags så fixade vi i trädgården.Alla hjälpte till...(bilder kommer)
Sedan på eftermiddagen så kom svärfar.
Vi grillade lite kött,kyckling och grönsaker.Så himla gott.

Och igår så var det morsdag.
Jag började jobba kl 14.Mindre skoj när det var så härligt väder.
Och sedan så var det lite småjobbigt eller hur man ska säga.Det var många anhöriga på besök.Och väldigt många ville döva sitt dåliga samvete.Och hur gör man det???
JO MAN KLAGAR

Så himla trist.....var inget skoj alls.Dom klagade på allt som bara kunde klagas på.Att dom inte skäms rent ut sagt.Vuxna människor som beter sig som en trotsig 3-åring.
Jag hade sådan god lust att säga till en anhörig att om han hälsade på sin gamla mamma lite oftare så kanske hon inte var så ledsen när han kom.Och han kanske förstod sin dementa mor lite bättre om han såg henne oftare.
Men jag höll god min och bet mig i tungan.Tog emot skiten!

Och idag så har jag jobbat till 13.Hämtat guldklimpen på dagis
Och nu bara myser vi i trädgården.
Gäller ju att passa på.
Jobbar imorgon oxå och då ska Rasmus på 18-månaders kontroll.
Men sedan ska vi vara LEDIGA i TVÅ dagar innan det är dax att jobba helg

Men nu kallar solen
kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: