tokigafamiljen

Hoppas denna veckan går fort!!

Måndag morgon,önskar det var fredagkväll istället. Maken är på kurs denna veckan och jag tycker inte om att vara ensam.Speciellt inte nu i slutet av graviditeten.Är i v 32+2 idag. Igår kväll fick jag en megajobbig värk och trodde att nu är det dax,men tack och lov så kom det inget mera.För han är 50 mil bort så det tar ett tag att köra hem,vill ju inte föda ensam

Så nu ska jag fördriva denna veckan på ett sätt så att den går snabbt.Har  bara inte kommit på hur ännu ;-)

Vädret ute ser ut att vara fint även om det är lite kallt kanske .Så en tur till lekplatsen blir det kan jag tänka mig
Sedan kan man ju alltid kratta lite löv som aldrig tycks ta slut. Nåste hugga lite ved så att kaminen kan tändas ikväll,det är nästan lag på det nu på kvällarna.Och lite tända ljus.Hur mysigt som helst.
Det enda som fattas är maken !!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: