tokigafamiljen

två små söta snälla barn!

Ja inte var det mina barn.....men kunde kanske ha varit söta e dom ialla fall!!
När dom sover ;)
Jag har haft lite eller mycket problem med huvudvärk sista veckorna,Tryck över mitt höger öga........ska det ramla ut?! Kommer & går är till salu hela tiden om någon vill ha.
ikväll  så hade jag så ont så jag kräkte.
Men om man ta ett plåster och går & lägger sig blir det bra sa Rasmus.

Patrik åkte iväg idag till hans andra hem Borlänge =) bara han inte leker på lekplatsen!!
Nä skämt & sido vi saknar honom massa mycket.

Ludde somnade efter lite protest.....ingen pappa som kommer & hjälper bara elaka mamma som lägger han i sängen säger go natt & går !!
Rasmus sa att om jag var ledsen & kräkte mer fick jag sova i hans säng sedan somnade han!! gullunge
Men jag ska ta min flaska vatten & krypa till kojs ska bara leta upp lite medecin först.

en bild på bröderna bus
&
så natti natt hoppas vi inte kräker mer <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: