tokigafamiljen

Så var det måndag igen !!

Vaknade imorse av en "karatespark" Ludde är en minihulligan som far som en vilde i sömnen.Att en
sådan liten knatte kan ta så stor plats i sängen.
Ja så började dagen.
Det är trist & grått ute idag.Inget skoj ute väder alls.
Rasmus & Ludde tittade lite på bolibompa på morgonen så söta så dom satt i fotöljen och Rasmus berättade för Ludde allt om byggare bob osv....
Han är så söt när han pratar med Luddebudde som han kallar lillebror.

Idag ska vi inte göra något speciellt.Tvätta,vika tvätt är det enda som står på schemat.
Och tänk Patrik är hemma hela veckan vad vi vet än så länge ;)!!!
Skönt.

Och så börjar det dra ihop sig till alla födelsedagar
18/11 Linnèa 8
21/11 Eric 17
30/11 Oscar 20
15/12 Rasmus 4

Nu snart dax för lite förmiddagsfika =)

Och så bra det är med facebook.Jag har hittat släktingar jag inte träffat på jag vet inte hur många år.Superskoj =)
En del passade jag när dom var små och nu är dom vuxna med egna barn.Får nog bli en släktträff snart tycker jag
ha en bra måndag alla söta


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: