tokigafamiljen

ändrar mina kostvanor

Jag har ändrat lite i mina kostvanor.Ska börja följa LCHF dieten.Alltså ta bort bröd,potatis,ris,pasta bland annat.Och alla grönsaker som växer under jorden ska man undvika.
Är lite spännande och inte alls som när man brukar "banta" Nu SKA man ha grädde i såsen fet mjölk,majonäs osv.Och så mycket gott man får äta.Visseligen kändes det lite konstigt när mitt kvällsmellis bestod av kött med gräddsås.Och att äta varm mat till frukost typ baccon ,det tar väl ett tag att vänja sig.Läste på en blogg om en kille som åt fläskfile & beanesås till frukost!!

Ska inte följa det slaviskt kommer säkert synda någon gång.

Dagens frukost



Ägghalva,gurka,majs,tomat,räkor majonäs & stenbitsrom

Kan säga att det var supergott & jag blev mätt :))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: