tokigafamiljen

Namn

Jag e så stolt jag har fått ge namnförslag till Karins lilla bebis....mitt förslag MAX

Mina barns namn:

Oscar : en väldigt gammal farbror jag jobbade med han hade inga anhöriga på hans dödsbädd lovade jag att min son skulle heta Oscar. ( jag var 17 jobbade natt o gick i skola )Det var en söt liten gubbe en som jag alltid kommer minnas

Eric : släktnamn. det var antingen en eric eller erica i magen jag ville att släktnamnet skulle leva vidare

Alexander: Jag ville han skulle heta Max....men blev ner röstad.& givetvis e han en alexander =)

Linnea: först var det tänkt hon skulle heta Isabella,men en kusin till hennes far döpte sin dotter till det månaden innan.Och jag gillar att föra namn vidare Linnea var ett namn som fanns i båda släkterna och hon e en liten Linnea =)

Rasmus : jag drömde om en rasmus,precis efter vi miste Albin.......så då var det klart.

Ludvig : ett namn jag tycker e fint ....ingen sa emot!!Och han e en liten Ludde....allas gosegris den minste....

Albin: det vet jag inte varför vi valde men det kändes rätt.hade dom inte kunnat se om det var en pojk eller flicka så hade det blivit kim....men nu var det en liten Albin
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: