tokigafamiljen

tåg.....lila tåg

Just nu så kretsar hela Rasmus värld runt tåg,speciellt dom lila tågen tycker han om.Och öresundståg och......pappas vagnar!

Igår var vi med Patrik på jobb i Göteborg.Rasmus var lite besviken på att det inte fanns några lila tåg! Men oj vad tåg det fanns.Lastbilar och grävskopor.....Och en bro som öppnade sig och släppte fram en båt,ni kan tro att han åsikter om detta,hur det kan vara så.....varför.....och vart tog båten vägen?
När jag försökte svara honom.Bad han mig lugna ner mig!!!!! (mina  egna ord tillbaka)

Jag tror inte han var tyst mer än när han sov under hela resan.Jag är van men jag tror att Pappa hade stora sår i öronen när vi kom hem ;)

Jag tycker det är skoj att följa med Patrik på jobb,blir lite avbrott i vardagen.Och så älskar Rasmus det,pappa är ju hans stora idol!

Idag packar vi ner fikakorgen igen.Kaffe,mariekex,majskrokar,nappar,blöjor,heffaklumpar en & annan leksak.Vi ska följa med idag oxå :)) Vädret idag är ju som gjort för lite picknick

Till helgen så ska det vara fint väder,hade tänkt vara i trädgården och pyssla.Medan patrik sliter med trappan.....alltså bara jobb jobb.....:) men det blir fint när det blir klart
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: