tokigafamiljen

fått en utmaning....

vad är kärlek för dig......???

Kärlek för mig:

Kärlek är ju när någon gör något som bara är för mig.
Kärlek är kaffe på morgonen när fåglarna kvittrar.
kärlek är när man får sova på morgonen
kärlek är när maken har köpt hem något han vet man tycker om
kärlek är när man hör barnen skratta
Kärlek är när Ludvig vill dela ett halvtuggat blött mariekex med dig


Kärlek till mina barn alla 6 barnen älskar för dem dom är.Oscar ....han var först en speciell kärlek.Eric han var en riktig busunge älskar han för att han är speciell.Alexander en liten funderare....älskar han för att han är så gulligt tokig! Linnèa vår lilla prinsessa,mammas lilla gulletös.
Rasmus den busige älskar han för just det.Ludvig....den site den minste lille trollunge älskar han .

Min man Patrik,den bäste i vått & torrt.Älskar han precis som han är lite små tokig...

sedan har man en kärlek till sin familj min mamma,min bror....Mia,Vilma,Viktor .
Min "ingifta" familj älskar dom på ett sätt.Dom tillhör min familj.och familjen har ju ett speciellt rum i hjärtat.

Älskar Loffe (hunden) på ett sätt.

Sedan har jag vänner jag älskar som ligger mig varmt om hjärtat.Det är kärlek på ett sätt

men kärlek kan man känna på så många olika sätt.Jag älskar fotboll,men skulle inte slå ner Patrik ikväll om malmö vinner!!! jag älskar att laga mat & baka .Jag älskar havet.Jag älskar.....

Vad är kärlek för dig ? Utmanar även dig....


Men framför allt JAG ÄLSKAR MIN MAN PATRIK & MINA UNDERBARA BARN
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 joanna- att leva med Aspergers syndrom
skriven :

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_18.html