tokigafamiljen

fläskläpp

Jopp,igårkväll så trillade Rasmus i trappan.Och slog upp ett rejält fult jack i sin underläpp.
Jag trodde först att det behövdes sys,men man gör inte det på barn i läppen.Fick jag veta.



Han har rejält ont och lite svårt att äta.Så idag blir det potatismos & yoggi på hans meny.



Igårkväll var Patrik på vift med jobbet.Dom spelade bla tennis......det hade jag väldigt gärna velat se!!!!!
Och idag på morgonen åkte han till Stockholm för en kick off över helgen på finlandsfärjan.
Men han åkte ändå iväg imorse och köpte blommor till mig....så gulligt :)




Vi fick en hel del jättefina blommor i lördags så jag ska ta vår nya vattenkanna som vi oxå fick och vattna lite tänkte jag !!!!


Sedan blir det mys med småkillarna i soffan.Rasmus vill se på Thomas tåg.
Mysigare än så kan man ju inte ha på sin födelsedag :)
Och med den dunderförkylningen jag har åkt på så passar det perfekt att titta på barnfilm

tjingeling
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: