tokigafamiljen

Bakar massor

Jag har nog kommit in i en bak-fas eller något.
Häromdagen bakade jag vaniljrutor som är supergoda.Gjorde även en banankaka men det blev helt misslyckad.Första och sista gången jag bakade den.
Sedan så har vi talat länge om att hitta ett nytt brödrecept.Så jag gogglade lite och hittade ett morotsbröd som verkade gott.
Sagt och gjort häromkvällen bakade jag det.Och det var superenkelt att baka.Sedan så smakade det ljuvligt gott.

Så idag så bakar jag en omgång till.Ska lägga upp receptet sedan.

Denna helgen ska vi inte göra något.Fast en tripp till det nyöppnade IKEA hade varit skoj.Alltid skoj att titta,fast där är säkert super mycket folk.

Men nu så ska jag lägga in brödet i ugnen.

ha en bra helg
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: