tokigafamiljen

Jag vill lära mig

Jag älskar att titta på mat-tv.För jag tycker ju det är skoj att laga mat,min hemliga dröm är ju att ha en restaurang med lunch ,med buffe husmanskost........men det är en dröm.
har kollat på "halv åtta hos mig" och alla där lagar ju pilgrimsmusslor.....ser himla gott ut har aldrig smakat det.Men vill prova.Jag älskar alla skaldjur....är sååååå gott.Men pilgrimsmusslor har jag aldrig smakat.
Jag får väl kidnappa  min svåger hit en helg så kan vi laga mat ihop,tror han har en hel del att lära  mig & Patrik.Och barnen älskar ju att laga mat och få hjälpa till,visseligen tar det 30 minuter för Rasmus att skala EN potatis,men det är ju meningen att man ska ha skoj.Och han älskar det.
Så Peter vi kommer att kidnappa dig en helg.........för att du ska laga mat!!!! Med oss & barnen ;)

Jag tycker det är viktigt att man involverar barnen i matlagningen.Och mina barn tycker iallafall det är superkul när man får hjälpa till.och att det sedan ligger ett halvt kilo mjöl på golvet är smällar man får ta.

Dax att inhalera lilleman.Ha en bra dag alla :))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: