tokigafamiljen

Onsdag igen...

Igår så var vi på bvc med Ludvig.
Jag sa på skämt till bvc-tanten att han spränger nog vågen!

Han väger nu 4600 gr och är 56 lång.På två veckor har han växt 3 cm och gått upp 600 gram.....Han följer sin kurva så bra så.Men så äter han som en häst oxå.

Det är skoj att se hur det händer saker nu nästan varje dag.Han är lite mer vaken och med för varje dag som går.Ler åt det mesta,och väldigt snart tror jag att han snurrar runt.Han är på god väg.
Men han hatar fortfarande att ligga på mage på golvet.Det är rent livsfarligt!
Om man ska tro han själv.
Rasmus berättade för bvc-tanten vilka fina ord han kan!
Skämdes lite.Han svär otroligt mycket just nu.Och ibland så får han det rätt.Även om han inte vet vad orden betyder så är dom ju jätteroliga att säga.

Jag har fått en hemsk sommarförkylning,känns som om jag ska hosta upp mina lungor.Hoppas det får över snart.Så man kan sova ordentligt,nu när Ludvig är så duktig att sova på natten.

Idag hade jag tänkt måla lite,så vi blir klara med renoveringen på ovanvåningen.Har bara allrummet kvar sedan,och det är det som är mest spännande.Ska bli kul att se hur det mörka golvet passar och Patriks ide om att måla "fönsterhålen" i en väldigt stark färg........kommer nog att bli snyggt och annorlunda.
Men man måste ju våga lite!

Ska dricka upp min balja kaffe och vänta på att barnen ska vakna så vi käka lite frukost.
Ha en bra dag



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lavransadriana
skriven :

Really great site man!!