tokigafamiljen

Nu e vi sams igen

Min kamera & jag alltså!!!
Bilderna är från nyår ....
Men bättre sent än aldrig




Linnea tyckte att väntan var lång till tolvslaget......och så när det änteligen kom var vi bara tre vakna.

Det var väldigt kallt ute så vi klädde oss ordentligt.



Vi hade tänkt att gå ner till stranden.Men barnen & jag enades om att stanna i trädgården.Och vi fick ju se raketer här oxå

Lite bubbelvin hade vi till tolvslaget.Sandlådan är perfekt som bord





Och så blev då klockan tolv och nytt år 2010

Tyvärr så blev raketbilderna inget vidare.Men det märks att man bor på ett "rikemans-ställe"
Galna människor så mycket pengar som dom måste ha smällt upp.
Fast vi var ju glada att vi kunde titta på alla raketer.



Det var rätt skönt att komma in i värmen när vi varit ute.

Nyårsdagen så tog vi oss en liten promenad.Det var SVINKALLT




Rasmus var så röd om sina små kinder





Så då var kameran tömd......................bara att ta nya bilder!!!!

Ha en bra dag.Har en ny variant av kladdkaka i ugnen som jag ska kolla till.Är den god lägger jag upp
receptet

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: