tokigafamiljen

Måndag igen..

Igår när vi vaknade så satte jag igång att baka bullar.Patrik åkte med Rasmus till Höganäs för att få den andra "svin-sprutan".
När bullarna var klara så åkte vi till svärfar som fyllde år.Det är inte många som gillar bullar som svärfar...skulle kanske vara Rasmus.Rasmus tycker det är så skoj att åka till farfar,han var inte tyst i många minuter den lille busen.
Hade en trevlig eftermiddag i Hörby.
På kvällen så fick Rasmus feber ,han var varm som en kamin.Och det höll på hela natten,ja även nu på morgonen har febern varit hög.En reaktion på sprutan.Men jag är ändå glad att han har fullt skydd nu.

Och inatt har det givetvis snöat!!!!
Jag som hade avbeställt vintern.Min beställning på våren måste ha kommit bort.

Jag hade tänkt tömma min kamera på bilder idag men jag & kameran är lite osams så jag får göra ett nytt försök senare.
Nu ska jag & Rasmus titta på Rorri!!!

Ha en bra dag
kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: