tokigafamiljen

sportlov & sjuka barn

I fredags så kom både Eric & Linnèa hit.Dom har börjat sitt sportlov,Linnèa börjar med att vara sjuk.Hon hostar något hemskt.Så det har varit två vakna nätter för min del med henne.Och igårkväll späddes det på med att Rasmus fick feber.
Typiskt när Patrik ska iväg.Han åkte till Borlänge igår vid middagstid och ska vara borta hela veckan .

Rasmus mår bättre idag,misstänker dock att hans feber beror på tänder för allt ska i munnen och han dreglar något hemskt.

Och snön den bara fortsätter att vräka ner.Så även idag :((
Är så trött på den nu så jag kan spy.

Barnen roade sig med att baka negerbullar......





Rasmus åt mest av degen....







GOTT!!!



Nu ska negerbullarna bara vila lite i kylen sedan blir det fika.

Och ikväll blir det väl lite os kan jag tänka mig.Eric var uppe i morse och kollade på hockeyn.
Skoj att Sverige vann.


Ha en bra dag

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: