tokigafamiljen

Köpmännens dag

Imorgon den 14 februari så ska vi älska alla och varandra för den delen oxå!!!
Köp smycken & blommor så mycket du bara kan för annars älskar du inte din nära & kära  :((

WOW SÅ FEL!!!

Har precis rensat i min inbox på mailen.Oj vad jag kunde köpa det mesta till dom som jag älskar.
Men HEJ HALLÅ!! jag älskar mina nära & kära alla dagar om året.
Skulle aldrig i livet falla för köpmännens lusta att handla något imorgon.
Priser på blommor har höjts,chocklad likaså.....

Jag kan köpa lite chocklad till min make den 5 april.Baka lite bullar till min svärfar 19 oktober.Pia vill nog ha lite tulpaner i april.Min mamma är värd alla rosor som finns alla dagar om året men 30 september så ska hon få några.Mia vill ha blommor i november.....EN tanke till Anita i mars.....
Svågern Peter han ska få en liten talande bil en dag ......9 maj tror jag blir bra.Min älskade lillebror Robban han ger jag  något en dag när vi ses.....alltså det är ett trams denna dag.En del stressar ju livet av sig.


Och skulle jag få något av min älskade make imorgon skulle jag bli grymt besviken.Jag hoppas & tror att han älskar mig alla dagar på året.
OM jag skulle få något imorgon så vill jag ha något mina barn har gjort själva,typ en teckning eller så
Det hade värmt i hjärtat mer än 1000 000000 rosor hade gjort.

men till alla er som känner er träffade ni vet att jag älskar er.



kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Nu har jag skrivit upp i almanackan att du kommer med tulpaner i april...



Men inte blir du besviken om du skulle få något av din make!?...Jag hade blivit jätteglad sen spelar det inte någon roll vilken dag på året det är...JAG ÄLSKAR BLOMMOR mera blommor till folket...



PS Choklad går också bra...