tokigafamiljen

Efter snö kommer regn

Inatt har det snöat någon cm och nu på morgonen så övergick det i iskallt regn.Mindre mysigt.

Patrik är kvar i Borlänge ,men kommer hem i morgon.Denna gången tror jag att det är Rasmus som saknar pappa mest.



Han provar väldigt gärna pappas skor....och sin mössa skulle han nog kunna ha på sig alltid tror jag.

I helgen hoppas jag att vi kan åka och titta på en vagn.Har hittat en jättefin vagn för 500 kr, väldigt bra pris och den verkade vara fin på bilden.Så nu håller jag tummarna att den är kvar.
Blocket är himla bra när man ska handla en del saker.Även sälja för den delen.



Rasmus gillar vispgrädde.....slicka av visparna är så himla gott.Bilden är från när vi gjorde semlor :)

Ha en bra dag
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: