tokigafamiljen

Lite skoj

Vi kom med som testpiloter för sempers småfolk.Det var Patriks om fick den stora äran att hämta ut produkterna i affären.För jag hittade dom inte när jag var på ica oj.Men han hittade på maxi.
Han skulle hämta ut ett paket majskrokar,scheezy och ett paket djurkex.
Men han hittade inte sakerna så han frågade personalen om dom hade DJURSEX!!!!
Kan tänka mig att personalen trodde han var knäpp.Jag skrattade iallafall när han berättade det för mig.
Och nu har ungarna provat.Allt är ju i väldigt små förpakningar så bara det gör att jag inte kommer att köpa produkterna till dom höga proserna.Men det var inte ens gott.Ludde tycker djurkexen är goda,men han äter ju det mesta!!!
Jag tycker dom smakar papper.

Har anmält oss som testpiloter för en kamera oxå.Bjudit in Pia oxå hoppas vi kommer med.Sedan har det kommit nya förfrågningar från buzzador.Skoj att få testa nya saker tycker jag !

Igår så bakade Rasmus och jag dajmmuffins.Hittade ett nytt recept så vi var ju nästan tvungna att prova.......Patrik hade lite dajm hemma så det snodde vi lite ;)
Dom blev jättegoda.Och i förrgår bakade vi pitabröd när vi hade taccos.Ska lägga upp bild och recept på vår lilla "mat-sida"  http://tokigafamiljen.blogg.se/lagarmat
Elvispen börjar tyvärr sjunga på det sista nu.har blivit flitigt använd nu när vi har bakat mycket bröd.Men idag får den vila!!!

Ha en bra dag alla
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: