tokigafamiljen

wow

Så snyggt det blir!
Idag så målas det för fullt på ovanvåningen.......någon som är nyfiken ;)?
Då får ni komma hit och kika!!
Ska lägga upp bilder sedan ,men det gör jag när det är klart.För golvet blir nog inte lagt förrän nästa helg.

Jag är ju lite allergisk mot bara vitt,så nu får jag verkligen färg!
Och nu börjar man får ideer med dom andra rummen.Man måste ju våga för att vinna.....eller hur?

Rasmus han vill oxå hjälpa till,tur att han är lätt att övertala att göra annat.Annars hade vi haft färg i hela huset tror jag .

Jag har markservicen idag så jag ska snart ta tag i marinaden till kycklingen.Hade en fundering om att baka lite bullar.Men det fattas några saker så det får vara till en annan dag.Men en sockerkaka kanske det blir.Är ganska gott att ha till kaffet.

Linnèa & Rasmus fick önska lördagsgottis.....det blev grönsaker med gräddfilsdippa.
Mycket bra val tycker jag.Och väldigt gott.

Ha en underbar fortsättning på helgen :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: