tokigafamiljen

snart klart

Imorgon så blir golvet lagt ...och sedan är det klart!
Ska bli spännande att se slutresultatet.

Jag ska ta barnen och åka till mormor imorgon över dagen.Visseligen hade det varit bättre att vara två som hjälps åt att lägga golvet.Men jag tror att det blir smidigare UTAN hjälp av Rasmus.....
Så nu ska jag snart vara duktig och bära upp allt golv så är det klart iallafall.

Sedan så ser det ut att bli fint väder idag så en tur till lekplatsen får det väl bli.

Ludde var hos sjukgymnasten igår.Och hon kunde se en skillnad.Så avlastningen hjälper.Och att ligga mycket på mage vilket han hatar.Är rent ut sagt livsfarligt,enligt honom själv!

dax för lite frukost innan vi kör igång .

Hinner jag ska jag lägga in bilder imorgonkväll på slutresultatet :))

Ha en trevlig helg alla

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: