tokigafamiljen

småpyssel kvar

Igår åkte jag & småkillarna till mormor.Jättemysigt.Rasmus älskar ju att åka tåg & buss.Och precis där mormor bor så kommer det ca 6 bussar i timmen......vilken LYCKA.
Hade tur med vädret oxå,var lagom mulet.Inget regn........(kom först på kvällen)

Här hemma la Patrik golvet,så snyggt!
Blev precis så fint som jag trodde,med ett mörkare golv.
Så nu är det bara lite småpyssel kvar.Listerna ska på plats.Jag ska måla lite lite till vid fönstren.Så bilderna dröjer nog till ikväll....tror jag.

Ser ut att bli en fin dag idag :) så lite utelek med Rasmus lär det bli.Han var ute igårkväll i regnet och lekte.Så skoj han hade.

Ludvig sover bra om nätterna nu,fast idag vaknade han redan kl 05.15.Men å andra sidan somnade han kl 19 igårkväll.Så man ska vara helnöjd.Och det är vi.
Så just nu är det bara han och jag vakna.Han ligger på sin filt och snackar och skrattar med babygymmet.Det händer nya saker nu nästan varje dag.
Rasmus trillade ur sängen vid 7-tiden men somnade om efter att jag stoppat om honom.

Men en kopp kaffe till och lite korsord det är vad som står på min agenda just nu

Ha en bra dag :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: