tokigafamiljen

Tapetklister & kärleksmums

Ja det är en snabbsammanfattning av veckan som har gått hittills.
Med en hel del inslag av värkar.

Vi har börjat måla om på övervåningen.Det är Rasmus rum som är först.Det är spacklat,slipat och igårkväll så limmade vi.Ikväll blir det att sätta upp väven,tror jag.
Värkarna kommer och går,men är fortfarande inte regelbundna.Men det känns som jag ska tappa "Labis".Den har sjunkit väldigt långt ner nu.
Och idag när jag inte gjorde som barnmorskan sa utan damsög & torkade golv så började det igen.
Och när jag hade varit på dagis för att hämta Rasmus så bakade vi en plåt med kärleksmums.Gott att ha något till kaffet.Blir kanske lite över som man kan slänga in i frysen.

Rasmus väntar spänt på "Labis" som han tror ska spela fotboll med honom och leka i sandlådan.Och alla har just nu "Labisar" i sina magar enligt honom.Så känner du dig lite konstig i magen är det för du har en "Labis" där ;)

Allt är inköpt nu(utom en fleccejacka/overall).Patrik har fixat det sista utom nappar,men det kan man köpa på sjukhusapoteket.Dom han köpte är för stora.Men han hittade lite mer kläder en dag när han var på shoppinghumör.Blöjorna är på plats.Sängen bäddad.Vagnen bäddad.......behövs kanske pumpa lite däck.Men nu så är det fritt fram.

Nu ska Rasmus & jag fika lite :)

Ha en bra dag

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Vad blir det för färg på väggarna i Rasses rum? Ska han få en Rorri bård oxå? Ge honom en kram från faster och fråga när han har tänkt att komma och hälsa på.

2 Nettan
skriven :

Det blir vita väggar.Vet inte om han ska få någon bård.Jag har inte hittat någon .

Så som han tjatar om er så kommer han nog snart och hälsar på

3 Best Hot Dogs
skriven :

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.