tokigafamiljen

Dagen börjar ju bra.......NOT!

Efter att ha sovit på 2 cm inatt.Patrik har nog oxå sovit på 2 cm,medans Rasmus har haft resterande 156 cm av sängen!
Så hade jag ont i hela mig när jag vaknade.
Frid och fröjd
Fixade välling till Rasmus och en balja kaffe till mig.Och när jag kom till att fixa lite mackor så skulle jag bara flytta på ketchupflaskan.Av jumbo modell.......givetvis gled den ur mina händer.Och ner i golvet där den så klart gick i
x-antal bitar!
Vet ni hur mycket ketchup som finns i en sådan flaska????
Kan tala om att det är en hel del.Så det vara ju bara att ta fram skurspannen och lägga sig på knä och börja skura.
Vilket inte jag uppskattar att göra kl 6 på morgonen!

Men nu är iallafall köksgolvet skinande rent.Och jag får handla ny ketchup idag.

Rasmus ska vara en liten stund på dagis idag så jag hade tänkt pyssla lite hemma.Men när dagen börjar så kanske man ska gå och lägga sig och dra täcket över huvudet och vakna imorgon!

Har lite bilder jag tänkte lägga in ska hinna göra det oxå.Tvätta lite,vika tvätt.Måste kolla genom Rasmus gaderob och se vad han behöver.Byxor och lite långärmade tröjor vet jag.Han växer som ogräs just nu

Ha en bra dag alla


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: