tokigafamiljen

En liten tisdagsrapport

Idag har jag inte mått så där vidare bra.Har varit megatrött.Rasmus är lite förkyld och började bli kladdig i ena ögat så han fick stanna hemma hos mig idag.
Så vid middagstid sov vi båda två i två timmar.Känner mig som en ny människa igen!

Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra till middag idag så jag tog fram min kokbok " Barnens bästa mat"
Finns många bra och goda recept där.Många dagis och liknande använder denna kokbok
Så vi testar gratinerad falukorv i potatismos med ättiksgurka.Har aldrig gjort det innan,men det såg gott ut innan jag stoppade in det i ugnen.

Så om 15 minuter så vet vi om det var ätbart!!
ÄR det gott lägger jag in receptet senare.

Ha en underbar kväll alla

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: