tokigafamiljen

Lördag :)

Jag är lite trött idag. Patrik & jag var ute och dansade igår,på sundspärlan i Helsingborg.
Det var Larz Kristerz och Scotts som stod för underhållningen.
På slutet av kvällen kom även "the folieman " fram ;);)
Vi hade så skoj.Var så länge sedan jag var ute och dansade. Kom hem 03,15 och Rasmus väckte mig 7.30 idag.Så det har inte blivit många timmars sömn.
Men det var det absolut värt.
Oscar  passade lillebror tillsammans med sin flickvän.Rasmus hade kört med dom båda två och inte velat sova.Men jag tror att dom hade skoj ändå.

Idag kommer man nog inte att göra många knop.Blir nog en liten slapp och slö dag.
Patrik och Rasmus har åkt in till Helsingborg för att fixa lite.När dom kommer hem så blir det nog en vända i trädgården.Så jag hoppas att det inte börjar att regna.
Är ju en del att fixa med där.
Och ikväll så blir det lite grillat.Har lite karre som har legat i marinad sedan igår så det blir säkert gott.
Vi är inne i en grillperiod just nu.
Är så himla gott att grilla.

Önskar alla en trevlig helg.......ska passa på att vila lite nu när man är ensam hemma

kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: