tokigafamiljen

en trött söndag

Kl 01 inatt så väckte jag Patrik,det var hans tur att ta hand om den klarvakne busiga lille Rasmus som inte hade några som helst planer på att sova.......Patrik fick han att sova runt 3,30 tiden...så vi sov till kl 08 imorse.
Jag fixade med jobbet så att jag vabbade idag.
Är så trött och sliten,skulle kunna sova en vecka.
Jag undrar så varför rasmus inte sover som han ska.Han sover bara en stund efter middagen.Så det är nog inte det.

Linnèa och jag bakade en sockerkaka på förmiddagen.Hon är så duktig på att hjälpa till.

Och så har hon tappat två tänder.Hon ser så söt ut



Hon har provat lite kläder som hon har fått av Vilma.Lite stora är dom men det går ändå



Patrik har kört iväg för att lämna henne och jag ska busa lite med Rasmus så han blir trött inför kvällen




kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: