tokigafamiljen

en sorglig dag



Denna bild är tagen på min bröllopsdag.Den enda av våra släktingar som kom.

Idag så är det ett år sedan m,in svärmor gick bort,flög till änglarna......vad ni vill.Det är ett år av stor saknad för oss alla

JAG har inte vågat säga detta till så många,för en del kanske tror man är knäpp.
För ett år sedan så var Rasmus sjuk han hade vattenkoppor,dom hade visseligen torkat.Men han fick ändå inte hälsa på farmor på sjukhuset i Lund.
Vilket gjorde mig så arg och besviken.och jag vet atta Eva blev besivken att Rasmus inte fick följa med på det planerade besöket.

Men för ett år sedan så vaknade jag  kl 23.55 av att Rasmus jollrade i sin säng precis som på dagen.Han var så glad och han sprattlade.Lekte med något vi inte såg.
Telefonen ringer lite efter kl 24 min svärmor har gått bort.
JAG tror  av hela mitt hjärta att det var farmor som var hos Rasmus och berättade att hon vakar över honom.

Sedan får alla andra tro vad dom vill.Men jag tro att hon vakar över sina barn och barnbarn.
Saker har hänt man ej kan förklara...jag VILL och jag TRO att det är hon som vakar över oss .

En liten bild av farmor som berättar en hemlis för Rasmus....



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: