tokigafamiljen

Bättre sent än aldrig

För två veckor sedan så var vi i Ängelholm med barnen....här kommer lite bilder



Rasmus på väg till bussen.......han tycker det är så skoj att gå själv.



Eric tyckte det var lite tidigt!



Alexander och Patrik försöker att få Rasmus att gå framåt och inte åt alla andra håll



Alexander såg fram emot att åka till järnvägsmuseet.Han ska ju bli lokförare när han blir stor



Patrik fick hämta Rasmus x antal gånger på väg till bussen.För han upptäckte hela tiden nya saker som
han skulle utforska.



I Höganäs i väntan på bussen till Ängelholm



Rasmus vill inte vara med på bild!




Så skoj det är att åka buss

Vi hade väldigt trevligt i Ängelholm.När vi hade kikat klart på alla tåg och annat så åkte vi hem.
På kvällen kom Anna & Janne på lite grillfest med sina barn.






Lite kvällsgos med pappa......heffaklumpen är så klart med.

Den börjar att bli ganska sliten.Jag har letat överallt efter en som ser ungefär likadan ut.Men hittar ingen.
Vi hittade för ett tag sedan på br-leksaker och jag ångrar mig så att vi inte köpte en.
För den dagen håret på heffaklumpen är borta,ja då är det katastrof på hög nivå.

Jag är visseligen glad att Rasmus inte har några åsikter om att jag tvättar heffaklumpen med jämna mellanrum.
Den blir lite smutsig ibland ;)

Idag så mår Rasmus mycket bättre.Ingen feber,tack & lov.
Jag är ledig idag efter att ha jobbat helgen.Så vi ska bara mysa hela dagen.
Är bara ledig en dag ,jobbar kväll imorgon och sedan är det dagturer onsdag & torsdag.

Och om allt går som vi vill så har vi barnvakt på fredag och kan gå och dansa till Larz Kristerz i Helsingborg.
Är låååång ledig till helgen så underbart TRE hela dagar!!!

men nu ska vi ta lite förmiddagsfika min lilla busunge och jag

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Är det inte dags för lite nya inlägg snart???? Ha en bra helg och ta det lungt på dansgolvet.