tokigafamiljen

vår i luften.

Vi har legat i maginfluensa nästan hela familjen.Men nu så är vi pigga igen,tack & lov.

Igår så bakade jag lite kanelbullar.Gott att ha i frysen om man får besök.Fast å andra sidan så är det gott att ta fram till fikat även om man inte får besök.
Just nu så jag helt ensam hemma.Känns lite konstigt.Rasmus är med dagis i skogen,dom har något som heter "knytte"
Har med en egen ryggsäck med dricka & en frukt.
Och idag så har dom supertur med vädret.Det är sådan vår i luften att man kan inget annat än le.

Nästa helg ska jag & Patrik åka iväg & lyssna på Larz Kristez ska bli jätteskoj.Komma iväg bara vi två.
Rasmus ska vara hos faster & busa.

Nu ska jag ta en kopp kaffe & en bok & njuta lite av tystnaden

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: