tokigafamiljen

Varmt ,det är så himla varmt

Man ska väl inte klaga.För det gjorde jag ju i vintras!!
Men på jobbet idag så hade vi +35 grader.Jag tyckte så synd om dom äldre.

Och här hemma är det oxå så himla varmt.Har fläktar på lite överallt i huset,nerrullat så solen inte tittar in.
Men det hjälper inte så mycket.
Och så är det himla tyst i huset....Patrik & Rasmus är iväg.Är inte så van att vara utan den lille busungen.Men dom har det säkert jättemysigt.

Imorgon ska jag oxå jobba.Hade hoppats på lite svalare väder,men icke det ska bli lika varmt imorgon oxå!

Nu i kväll hade jag tänkt fixa lite med bilderna jag tog när vi var i göteborg.Är så besviken på mig/kameran/datan.
En hel del bilder är borta.Bland annat när Rasmus åkte karusell för första gången,när han kramade lisebergskaninerna.
Lite surt
Men jag har en hel del andra bilder att gå igenom.Blev mycket kort tagna ändå.
Och jag ler lite när jag tänker tillbaka på resan.Den var skoj,även om det regnade periodvis.
Och händelserik....!
Blir jag klar med bilderna ikväll så lägger jag upp några



Linnèa gömmer sig

Rasmus har lånat syrrans hatt



Önskar alla en trevlig helg

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: