tokigafamiljen

sol

i dag så tittar solen fram,typiskt att man ska jobba i eftermiddag.Men jag slutar redan kl 20.Och är ledig imorgon.
Sedan så jobbar jag hela underbara helgen!
Men det kanske blir en liten tur ner till stranden så Rasmus får bada lite iallafall.
Han älskar att bada,vatten är ju så skoj.

Patrik & Rasmus har semester nu i 3 veckor.Jag har lagt in om 3 dagar i augusti.....längtar redan dit.

men nu kallar gräsklipparen

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Vattnet ser kallt ut, där hade jag ALDRIG badat...

2 Tommy Olausson
skriven :

Fina barn du har!



Är lite trött ikväll, så jag återkommer att läsa... Ikväll blev det att titta på bilder...



Kram Tommy



P.S.



Har oxå en blogg



http://troswe.bloggspace.se/