tokigafamiljen

Borta bra...hemma bäst

Ja då var vi hemma igen......så skönt!

Resan började ju osm sagt i söndags morse....åkte via jöbköping,motala,örebro....och efter örebro någon gång kom snön!


Bilden är något suddig,tog den genom rutan när vi körde....det var som ett perfekt julkort.Jag tycker ju inte om snö men oj så vackert det var.

Vi passerade in i dalarna och där var det ännu mera snö


Framme i Borlänge så intog vi vårat hotell.Åt lite kvällsmat sedan så besökte vi hotellets pool.Det var första gången som Rasmus badade i pool.Han tyckte det var jätteskoj att plaska och han gjorde sina försök att dricka lite oxå




Jag vet inte om det var pappa eller Rasmus som hade roligast!!

I måndags så jobbade Patrik så jag & Rasmus gjorde Borlänge.Det tog inte många minuter!!!
Men vi hade med en hel leksaker så vi intog vårt hotellrum och lekte hela dagen

Så igår tisdag så åkte vi hemåt.....tog vägen via Karlstad,Bengtsfors där vi hälsade på Patriks kusin med familj.
Sedan var det uddevalla,Göteborg där det blev kvällsmat och sedan raka vägen hem......

Så skönt att sova i sin egen säng.....mina egna gosiga kuddar.

Och idag så är Rasmus på dagis.
Det har varit jätteskoj att följa med.Nästa vecka börjar jag jobba på allvar ska bli skönt

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: