tokigafamiljen

15 centemeter snö....!!!!!!

ja det är mellan 15-20 cm snö ute.Och det snöar ännu mer.

Jag befinner mig som ni kanske förstår inte hemma i Viken.Utan i Borlänge.
Vi åkte hit idag,Patrik ska jobba och vi följde med som sällskap.
Resan hit gick jättebra.Snön mötte vi först utanför Örebro....Jag gillar ju inte snö så där jättemycket.Men oj så vackert det är....har tagit en del bilder som jag ska lägga upp när vi kommer hem .

Här på hotellet finns en pool.....så Rasmus har provat att bada i pool för första gången.Han älskade det!!
Misstänker att det blir ett dopp imorgon oxå.

Ska utforska Borlänge imorgon,jag & Rasmus.

Ska leka lite med Rasmus nu...


Föresten ett jättetack till Pia som fixade till min blogg lite


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: