tokigafamiljen

Söndag

Ja då sitter man här igen då.Rasmus och jag har varit vaken i någon timme,så det har blivit lite kaffe till mig lite juice till busungen.

I går så åkte han pulka för första gången.Han gillade det!
Sedan vandrade han rundor i trädgården,det var skoj att gå i snön.Han har tidigare inte gillat snö men nu så har han kommit på andra tankar.
Men efter några dagars snöande så ser det ut som det töar bort   ( HURRA )
Jag gillar inte snö något vidare........hoppas på att det snart blir vår så man kan njuta i vårsolen.

I dag ska vi inte göra något speciellt,det blir att slöa på soffan.Vila upp sig till komande vecka.Jobbar 6 dagar av 7 möjliga!!!
Lite fika ska vi väl fixa idag det är ju fetlagssöndag.Så jag ska nog baka lite semlor.
Har inte ätit en enda semla i år.Så det kan ju vara gott till eftermiddagskaffet.

Ha en trevlig söndag

kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: