tokigafamiljen

huvudvärk

Jag har en hemsk huvudvärk som sitter bakom vänster öga......känns som huvudet ska explodera varje gång jag rör huvudet.....bocka sig framåt är en mycket plågsam historia.

Har jobbat hela helgen.Det har gått bra är lite trött bara.....sovit lite dåligt.

Igår när jag kom hem hade vi besök från Hörby.Pia med familj mycket skoj.Härligt att se rasmus busa rundor med sina kusiner.
Pia klippte rasmus.Det var första gången han klippte sig.Han gulliga bebislockar föll......




Jag hittade ingen vanlig kam så vi lånade en av Linnèas dockkammar.
Rasmus ser nu så mycket äldre ut.En stor kille

Imorgon jobbar jag kväll så det blir dagis igen......är tyvärr bara ledig EN dag.Men är långledig till helgen fredag,lördag,söndag.......ska njuta av min familj då

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: