tokigafamiljen

Hela huset upp & ner !!!

Idag så beslutade vi oss för att möblera om.....i HELA huset!!!
Att min kära make var med på det fattar jag fortfarande inte....han gick frivilligt med på att möblera om.

Sagt & gjort....vi fixade till med Rasmus leksaker under trappan.Blev kanonbra
Börje flyttade ner .Så bra det blev....även om Rasmus är lite fundersam på vad / Vem Börje är. ( vår ödla)

Oscar tog vårt sovrum.Linnèa.Alexander & Eric delar på Oscars förra rum.Patrik & Jag flyttade ner i skräprummet .
Det bli så småningom tvrum / spelrum för barnen i allrummet där uppe.

Vi är ännu inte helt färdiga......men det kommer att bli superbra när allt e klart.
Linnèa.Alexander & Eric kommer ju bara var hos oss på helgerna & loven. Så därför får Oscar & Rasmus egna rum.

Jag skulle vilja måla om inne i Rasmus rum.
Mörkblått & Ljusblått det hade varit snyggt tror jag .

Jag ska ta lite kort sedan & lägga upp när allt är klart.
Just nu sitter jag & funderar på vart jag ska trolla bort 4 gaderober någonstans...men det löser sig alltid.

Men nu ska jag gå  & lägga mig......är lite trött av allt städande & möbelflyttande



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: