tokigafamiljen

Så var det tisdag igen.....

I helgen så bakade vi lussekatter med Linnèa & Rasmus...(bilder kommer)
Rasmus fick änteligen sin grisspruta!!
Han reagerade inte alls ...lite ont i benet på kvällen bara.Men nu har han fått den känns skönt.Han ska ha en till ,när vet vi inte ännu.

Igår så åkte vi med Patrik på jobb lite hastigt och lustigt....det blev en snabbis till Köpenhamn.Jag var kartläsare....och jag hittade rätt med en gång!! WOW
Köpenhamn e inte det lättaste att hitta i

Rasmus njöt i fulla drag det var båtar,lastbilar,bussar och tåg!!!!!
Livet kan ju inte bli bättre då!

Idag så lämnade vi gemensamt Rasmus på dagis,Sedan så följde jag med Patrik in till Helsingborg.10.40 åkte han båten över och sedan vidare till Kastrup för att flyga till Bryssel.Han är EN av TVÅ i Sverige som kan besiktiga fordon som ska gå på svenska spår....Jag är faktiskt lite stolt över honom.Den andre som får göra det bor i Åmål ,tror jag det var.Så det öppnar ju upp dörrar för Patrik.
Känns lite som man skryter men jag är så himla stolt över honom.Han har offrat så mycket.Varit iväg på utbildningar och missat så mycket med Rasmus.Men nu ger det utdelning!
förhoppningsvis

Men nu längtar vi till fredag då vi HOPPAS att han kommer hem.Om allt går bra i Bryssel annars så tar det lite extra tid.

Och sedan nästa vecka så fyller lillepojken TVÅ år......det är ju inte länge sedan han föddes!!!

Jag håller på att klura på vad vi ska köpa till han......bilar.....eller en stol när han ska äta. som han har provat o sitter super bra i .För han vill gärna stå upp o det kan han inte i dennna stolen.men den kostar 500.
Men vi har ju några dagar till att fundera på

Babyseat tror jag den hette.....vi fick prova en sådan på jensens.Och den var superbra.
Men han vill ha en bilmatta.Kläder......eller mamma vill att han ska önska sig kläder...han vill nog plundra BR-leksaker

nu ska jag läsa en saga för Rasmus innan han ska sova

ha en underbar fortsättning på kvällen

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: