tokigafamiljen

ett tag sedan!

Jag har inte haft orken att blogga på ett tag.Har jobbat väldigt mycket,både natt & dag.
Men idag är jag ledig för att sedan gå på ett 7 dagars pass.
Inte skoj just nu men skoj när lönen kommer.Jag avslutar mitt vikariat nu på söndag och på månadag går jag på ett nytt,tyvärr bara 14 dagars .......sedan så vet jag inte hur det blir med jobb.Men hoppas så klart att det blir.Även om jag under någon månad eventuellt bara får gå på timmar.

Sedan sist så har inte så mycket hänt.Vi var en vända ner till malmöfestivalen så att Rasmus fick se sina stora idoler Larz-Kristerz.
Kan säga att han tyckte det var lite konstigt....dom ska ju vara i datorn och inte stå och hoppa på en scen.
Ska lägga upp lite bilder sedan.

Och nu ska jag och Rasmus leka lite med bilar......för bilar är ju det absolut bästa som finns näst efter pappa enligt Rasmus

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: