tokigafamiljen

En solig Onsdag

Så dåligt jag har sovit inatt.Fast jag har haft hela sängen för mig själv!
Saknar min älskling.Det är lååååååååååååååååååångt kvar till lördagkväll känns det som.

Tur att man har datan att "prata" på.Även Rasmus gillar det, fast han förstår nog inte riktigt vad pappa gör i datan.
Idag har det varit så härligt vårväder.Har varit ute jättemycket.Rasmus tycker det är så härligt att vara ute,och det gäller ju att passa på när det är fint väder.
Så en & annan blommknopp har åkt åt skogen.Rasmus har plockat en del.Dragit upp lite gräs.
Så han sover nog gott inatt.

Jag hade tänkt kolla lite fotboll nu ikväll innan det e dax att sova.Ska upp och jobba imorgon.
Men det var ingen skoj början.Serbien gjorde precis ett mål....
Är det ingen bra match så tar jag en bok & lägger mig & läser istället.

Ska väl slå mig ner i soffan en stund & se vad det blir av matchen.....vet ju att klockan ringer kl 05.02 imorgon !!!!!

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: