tokigafamiljen

Borta bra hemma bäst

Nu är vi hemma från våran lilla resa.
I måndags så fyllde Patrik år.Efter en god frukost på hotellet så tog vi tåget in till Stockholm.
Var ett tag sedan jag var där,har bott där i min ungdom.......Men oj vad alla människor stressar.

Vi var och skulle hälsa på kungen och ta en fika .Men han var inte hemma!!
Gick omkring  tittade lite i affärer,men hittade inget som man WOW det vill jag ha!!!

Gick sedan ner på Jensens böfhus på Sveavägen .Dom har ju så god mat


Det var ett mysigt ställe.Efter det så var vi ganska så klara med storstaden.......tog tåget tillbaka till Västerås.
Det var för oss ett nytt två våningståg......vi satte oss där uppe.Man hade ganska bra utsikt



Vi gick till vårt hotell.Vilade lite sedan så var det dax för Jensens igen ( dålig fantasi jag vet)
Men vi hade ju frimiddag!!
Och så är det så gott

Dagen blev lyckad tyckte vi båda.
Tisdag morgon så hade Patrik sin kurs.Jag var kvar på hotellet en stund sedan gick jag en vända.
Patrik var klar 10,30,han hämtade upp mig och vi började resan hem till skåneland.Och våran lille pojk som vi saknat så.Vi stannade till i Linköping på IKEA och åt,köpte en krokodilnalle till Rasmus.
Sedan så körde vi vidare och vid 17,30 så var vi framme och kunde änteligen få krama Rasmus.
Han var inte så jättekramig.......men jag hoppas att han var glad att se oss.
Åt middag där innan vi åkte vidare hem,
Och när vi sedan kom hem så hände det som absolut inte fick hända......tvättmaskinen gick sönder.
Så nu står jag med två fulla tvättkorgar!!!
Det är långt till lönen.....men vi vet ju vad den ska gå till denna månaden!
För när tvättmaskinen gick sönder så fick sig torktummlaren en smäll så den kraschade den oxå.....

Idag hade jag ju tänkt tvätta men det slipper jag nu....är lite kallt att tvätta kläderna i havet !
Och jag tror inte dom blir rena i saltvatten
Så på menyn idag står det gosa med Rasmus.Sedan ska vi vara barnvakt åt en liten bebis i eftermiddag

kramen    
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: