tokigafamiljen

så var det tisdag igen

Ja då sitter man här igen då....Rasmus har varit vaken ett tag.ny blöja och lite välling så nu busar han runt bland sina leksaker.
Ute är det kolsvart och det blåser.Hade varit gott med lite sovmorgon !

Igår blev det inte av ett dugg som jag hade tänkt......som så ofta.
Idag ska vi iallafall åka in och handla lite mat.Måste köpa en värmelampa till Börje samt lite maskar.Det var ett tag sedan han fick det.

Sedan har jag inget inplanerat idag.Får ta det som det kommer.Händer säkert något skoj kan jag tänka mig.
Ska fixa lite kaffe ,läsa tidningen......kanske somnar rasmus om en liten stund om ca 1 timme om jag har tur!!!

ha det gott
                               kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Marias Kakburk
skriven :

Tack snälla:)



Lycka till:)!